Новини юридичної компанії в Харкові "Тацій та Партнери"
Головна / Новини / Як навести порядок на роботі: система 5S

Як навести порядок на роботі: система 5S

09.07.2021
0
0

Як навести порядок на роботі: система 5S

Порядок в організації робочих процесів — це ефективне виконання завдань і максимальна продуктивність. Щоб налагодити робочий процес і привести в порядок думки, почніть з робочого столу — приберіть з нього все зайве і те, що краде вашу увагу. Організувати робочий простір допоможе японська система 5S, яку придумали засновники Toyota. Ось її основні принципи?

🔋 Сортування.

Для початку варто виділити всі ті речі, які не приносять користі, заважають і захаращують простір. Всі їх можна розділити на 3 основні групи:

  1. щовикористовується часто;
  2. щовикористовується рідко;
  3. щозовсім не використовується.

Якщо з останньою групою все зрозуміло, то інші потрібно розподілити по кімнаті або робочому кабінету так, щоб вони стали більш функціональними.

🔋 Стеження за порядком.

Коли у кожної речі є своє місце, в кімнаті завжди панує порядок. Відведіть місце кожному предмету, який успішно пройшов сортування так, щоб ви могли легко їх взяти і легко повернути на місце.

🔋 Стеження за чистотою.

Тримайте в чистоті не тільки робочий стіл, але і Ваші плани. Регулярне вологе прибирання всіх поверхонь, позбавлення від непотрібних паперів і думок — кращий спосіб організації порядку.

🔋 Стандартизація.

Щоб хаосу, з яким ви впоралися завдяки попереднім пунктам, не повернувся в офіс, важливо придумати робочі стандарти, інструкції, дотримуючись яких ви зможете підтримувати результат.

🔋 Самодисципліна.

Остання «S» це про відповідальність за порядок. Якщо кожен буде стежити за ним і підтримувати, повідомляти про проблеми і швидко вирішувати їх, то результат від роботи не змусить себе чекати.