Абонентське обслуговування для юридичних осіб у Харкові | Юридичні та адвокатські послуги в компанії «Тацій та Партнери»
Головна / Юридичні послуги / Послуги для юридичних осіб / Абонентське обслуговування

ПРАКТИКИ

Захист прав і законних інтересів потерпілого у кримінальному провадженні Юридичний супровід справи в суді касаційної інстанції (включаючи складання процесуальних документів) Юридичний супровід справи в суді апеляційної інстанції (включаючи складання процесуальних документів) Юридичний супровід справи в суді першої інстанції (включаючи складання процесуальних документів) Складання процесуальних документів в касаційній інстанції (без супроводу в суді) Складання процесуальних документів в апеляційній інстанції (без супроводу в суді) Участь адвоката при проведенні обшуку та тимчасового доступу до речей і документів Абонентське обслуговування Представництво інтересів Клієнта в Європейському суді з прав людини Підготовка та здійснення угод по «злиттю і поглинанню компаній» Правовий аудит документації підприємства Підготовка документів та супровід юридичних осіб при реєстрації змін до статутних документів Реєстрація ФОП/юридичної особи Усна консультація Розробка антирейдерської стратегії Здійснення правового аудиту підприємства з метою захисту від рейдерства Участь у переговорах при укладанні договорів Аналіз договорів та внесення необхідних змін з метою захисту інтересів Клієнта Складання зовнішньоекономічного контракту Складання різних договорів Письмова консультація Складання процесуальних документів і заяв по суті в судах першої інстанції (без супроводу в суді) – позов, відгук на позов, відповідь на відгук, заперечення, пояснення третіх осіб щодо позову або відкликання та iн Правова допомога досудового врегулювання спору (складання претензій, представлення інтересів в переговорах з контрагентом, державними органами та/або органами місцевого самоврядування) Захист прав і законних інтересів підозрюваного / обвинуваченого / підсудного у кримінальному провадженні Продаж бізнесу Електронний підпис Складання договорів Внутрішня документація Внесення змін Реєстрація бізнесу Юридичне супроводження Участь адвоката в допиті Складання відповідей на запити правоохоронних та інших контролюючих органів Представлення інтересів в органах Державної податкової служби, а також в інших контролюючих органах Реєстрація торгової марки Супровід у процедурі отримання ліцензії на провадження господарської діяльності

Абонентське обслуговування

Юридичне абонентське обслуговування – це надання організації комплексу юридичних послуг на регулярній основі. Компанія або юридична особа/ФОП отримує можливість оперативного вирішення правових питань будь-якого характеру, в тому числі вузьконаправлених, неминуче виникають в діяльності будь-якого бізнесу. Звичайно, компанія може розташовувати власним штатним юристом, проте часто для вирішення спірних питань і конфліктів потрібна допомога групи досвідчених фахівців.

Абонентське юридичне обслуговування може включати:

  • письмові та усні консультації, складання довідок, запит аналізу документів та висновків;
  • інформування про всі зміни в законодавстві, що стосуються сфери діяльності компанії;
  • підготовку та складання різних документів;
  • представлення інтересів юридичної особи/ФОП у процесі врегулювання спірних питань у правоохоронних органах;
  • представлення та захист інтересів юридичної особи/ФОП перед контрагентами;
  • судовий захист і представництво в разі звернення до суду.

Абонентське обслуговування – це допомога юриста у вузькоспеціалізованих питаннях протягом дії пакету, а значить, оперативне і грамотне вирішення виникаючих проблем. Дана послуга має ряд переваг, головні з яких:

  • Гнучка тарифікація. Клієнт сам вибирає тариф, за яким буде співпрацювати з юридичною фірмою.
  • Економія на утриманні робочого місця штатного юриста. Фахівцеві, крім меблів для комфортної роботи в офісі, необхідна техніка, ліцензійне ПЗ, довідково-правові системи, оплата яких часто набагато вище тарифу на абонентське юридичне обслуговування.
  • Економія на обов'язкових виплатах. Крім заробітної плати, компанія зобов'язана оплачувати штатному юристу відпустку, лікарняний, відрахування в соціальні фонди, пенсійне та медичне страхування.
  • Захист 24/7. Співпрацюючи з юристом з компанії на основі договору абонентського обслуговування, клієнт ніколи не зіткнеться з проблемою хвороби/відпустки/відрядження співробітника. Цілодобова юридична допомога і захист з будь – яких, навіть вузькоспеціалізованих питань, – головне завдання і перевага абонентського обслуговування.

Не робіть помилок більшості підприємців-початківців – не довіряйте юридичні справи фірми новачкам або «недорогому» юристу. Працюйте з професіоналами «Тацій та Партнери».

Залишити заявку можна тут